پزشکی و علمی

در مورد دارو ها بیماری ها و علم

در مورد دارو ها بیماری ها و علم

من محمدرضا احسانی قصد دارم برای بالا بردن سطح اطلاعات خود و دیگران ودرنتیجه بهبودی کل کشور این وبلاگ را درست کرده ام
خواهشمندم که پیشنهاد ها وحتی انتقادات خودتان را برای ما باز گو کنید
توجه داشته باشید که این وبلاگ نه برای من است نه برای پدرم این وبلاگ برای شماست

لطفأ خواهشمندیم که اگر مطالب را کپی میکنید به ما خبر بدهید اگر این کار را نکنید شرعأ وقانونأ اشکال دارد
موفق باشید و در پناه خدا باشید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

علل فرضی برمودا

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ب.ظ

توضیحات و علل فرضی مختلفی درباره حوادث مثلث برمودا ارائه شده است که معمول ترین فرضیات بر اساس مرگ غیر طبیعی (زیرا هیچ جسدی تا کنون بدست نیامده است.) بنا شده است. این توضیحات عبارتند از:


جزر و مد ناگهانی دریا در نتیجه زلزله در اعماق دریا ، وزش بادهای مخرب و اختلالات جوی ، گویهای آتشفشان که موجب انفجار هواپیماها می شود، گرفتار آمدن در جاذبه یک گرداب یا گردباد که باعث سقوط و انهدام هواپیماها یا انحراف مسیر کشتیها و مفقود شدن آنها در آب می شود، تحت تاثیر نیرویی مغناطیسی قرار گرفتن و اختلالات امواج الکترومغناطیسی، ولی این دلایل توجیه قابل قبولی برای ناپدید شدن هواپیماها و کشتیهای متعدد در یک منطقه نیست.


من این ها رو  در کتابی خوانده بودم نوشتم ام نظر من اینست که تمام اینها فرضیه اند ام دلیل اصلی که من خودم برایش زحمت کشیده ام و نتیجه ی چند ماه تحقیق است اینست که این سه نقطه در تمام کره ها وجود دارد  و یک امر طبیعی است

  • محمدرضا احسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی